Publisert 10.01.2018 av

Jon Andreas Bygstad

Trenger du en gamification-strategi?

Spill er ikke bare lenger for barn og unge, men det er den hurtigst voksende formen for underholdning globalt hos personer over 30. Det investeres globalt ca. 3 milliarder timer i uken på å spille online-spill. Dette er med andre ord et helt naturlig sted å se til om man ønsker å løfte brukeropplevelsen rundt en merkevare eller rundt et produkt. 

Frokostseminar hos Miles i Bergen 25. januar

  • Trenger du en gamification-strategi?
  • Foredrag v. UX-designer Alexander Valland Strømme
  • Torsdag 25. januar kl. 8:30-9:30 (frokostservering fra kl. 8)
  • Miles Bergen, O. J. Brochsgate 16 A, 3. etasje

PÅMELDING

Foredrag v/Alexander Valland Strømme


UX-designer Alexander Valland Strømme har arbeidet med kjente merkevarer i en årrekke, blant annet TV 2, Sony og KODE. Han har mye erfaring med spillteori, gamification og brukeradferd fra både konseptutvikling og UX-design og fra sitt engasjement for spill og spillutvikling. Foredraget berører blant annet områdene

  • spillutvikling og spillteori
  • problemløsning og motivasjon i spill
  • introduksjon til gamification
  • å bruke gamification riktig

Vel møtt til frokost og kaffe fra kl. 8 og foredrag 8:30-9:30.

PÅMELDING